Košík:je prázdny
bez DPH:0.00 €
s DPH:0.00 €

Reklamácia tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii?
 

Reklamácia pri preprave


Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás prosíme o zaslanie informačného emailu na info@alpha-obchod.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.
 

Reklamácia tovaru v záručnej dobe
 

Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosímformulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu thorsteinar-shop.sk, alebo doneste do našej predajne. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).
 

Stiahnite si a vytlačte FORMULÁR
 

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.
 

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.
 

Reklamovanie tovaru a záruka
 

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený prostredníctvom www.alpha-obchod.sk
 

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.
 

Formulár odošlite čo najskôr a pribaľte ho priamo k výrobku pri jeho odosielaní.
 

Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu našesho Showroomu: Stromová 2548/1, 911 01 Trenčín-Biskupice. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.

Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.
 

Alternatívne riešenie sporov


Vážení zákazníci, 
 
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
 
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke: Riešenie sporov online
 
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
 
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte.